.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 40درصدی تور گردشگر در مازندران

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: تور گردشگري در مازندران 40 درصد رشد داشت.

رحمت عباس‌نژاد در جلسه ستاد تسهيلات سفر مازندران بر تقويت تور در صنعت گردشگري تاكيد كرد و اظهار داشت: تاكنون 73 مورد تور مسافرتي در استان مازندران به ثبت رسيده است كه كه اين آمار نسبت به نوروز سال پيش 40 درصد رشد را نشان مي‌دهد.
وي با اشاره به حضور 15 هزار و 500 نفر به عنوان خادمان سفر با هدف سفر آرام و رضايت‌بخش به مازندران افزود: 3 ميليون و 180 هزار مسافر كه وارد استان شده‌اند، اقامت بيش از يك شب داشته‌اند.
مديركل گردشگري مازندران به مهيا بودن 230 هزار نفر شب در مازندران اشاره كرد و بيان داشت: مسافرت داخل استاني مازني‌ها نيز حدود 38 درصد رشد نشان مي‌دهد.
عباس‌نژاد با اعلام اينكه 9 هزار و 127 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي و خدماتي انجام شد، گفت: 213 مورد تذكر كتبي داشته‌ايم.
وي تصريح كرد: ورود هوايي مسافر در شش روز اخير 27 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال پيش داشته اما در مسافرت ريلي و از طريق اتوبوس به ترتيب 30 و 22 درصد كاهش نشان مي‌دهد.
دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران از ثبت 3 هزار و 209 مورد تخلف در شش روز اخير در مازندران خبر داد و عنوان داشت: هزار و 213 مورد نيز شكايت مردمي نيز داشته‌ايم.
عباس‌نژاد از مصرف 18ميليون ليتر بنزين در شش روز اخير خبر داد و بيان داشت: ‌اين مقدار مصرف بنزين نسبت به نوروز سال پيش 17 درصد كاهش نشان مي‌دهد.
وي وضعيت صف خودروهاي دوگانه سوز در جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي در مازندران را مناسب خواند و ادامه داد: ‌در مصرف نفت گاز نيز 40 درصد كاهش داشته‌ايم.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران به كاهش 26 درصدي فوتي ناشي از تصادف نسبت به نوروز سال پيش اشاره كرد و اظهار داشت: هزار و 213 ماموريت اورژانس 115 و 85 مورد ماموريت هلال احمر نيز انجام شده است.
عباس‌نژاد از كاهش هفت درصدي مراجعه و بازديد مسافران از اماكن زيارتي و موزه‌هاي استان مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: 207 هزار و 500 مورد بازديد از زائرسراها و موزهاي تاريخي و فرهنگي به ثبت رسيده است.
وي اجراي 46 مورد جنگ شادي و كنسرت موسيقي در شش روز اخير را از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي ستاد تسيهلات سفر برشمرد.
مديركل گردشگري مازندران در پايان از اجراي طرح نظرسنجي از مسافران در مازندران خبر داد و عنوان داشت: 10 هزار فرم نظرسنجي تكميل خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.